Top partner

 
Značkové dámske kabelky
 
 
 



Často kladené otázky...

  • Ak je tovar aktuálne vypredaný, už sa viac nedá objednať?

Ak máte záujem o tovar, ktorý je momentálne vypredaný, je potrebné nás kontaktovať prostredníctvom mailu alebo telefonicky. Naši pracovníci vás budú do 24hod. informovať o dostupnosti tovaru a najbližšom možnom termíne dodania.

 

  • Koľko budem platiť poštovné?

Výška poštovného predstavuje 2,50€ pri odoslaní tovaru prostredníctvom Slovenskej pošty  formou listu/balíka (platba na dobierku pri preberaní zásielky). Prostredníctvom kuriéra DPD 5,50€ platba na dobierku pri preberaní zásielky. Pri objednávke akéhokoľvek tovaru nad 70€ bude Vaša objednávka odoslaná zdarma.

 

  • Kedy mi bude objednaný tovar doručený?

Objednaný tovar bude zaslaný prostredníctvom vybranej zásielkovej služby na meno a adresu objednávajúceho v rámci Slovenskej republiky. Tovar bude zaslaný objednávajúcemu najneskoôr do 7-14. dní od vykonania objednávky.

 

  • Ako budem vedieť, či bola moja objednávka prijatá, či je spracovávaná a v akom je teraz stave?

Stále aktuálne informácie o Vašej objednávke si môžete zistiť po prihlásení sa do obchodu na svoj účet.

 

  • Pred pár dňami ste mi napísali, že moja zásielka bola expedovaná, ale stále mi nič neprišlo. Čo teraz?

Ak Vám tovar alebo oznámenie o uložení na pošte nebolo doručené ani do 3 dní po obdržaní emailu a sms o expedovaní tovaru, kontaktujte prosím svoju dodávaciu poštu aj nás. Bližšie informácie o Vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia Vám po preverení následne poskytneme e-mailom alebo telefonicky. Potom sa, prosím, obráťte na Vašu poštu, kde oznámite nedoručenie zásielky a požiadate o jej vydanie na základe čísla podacieho lístka, ktoré sme Vám zaslali v maili o expedovaní zásielky.

 

  • Urobil som si dve alebo viacero samostatných objednávok. Môžete ich spojiť a zaslať spolu v jednej zásielke, aby som poštovné platil iba raz?

Áno, objednávky Vám spojíme, avšak kým nebola predošlá objednavka už odoslaná.

 

  • Chcel som si včera objednať zo stránky tovar, ale dnes ho už na stránke nevidím!

V tomto prípade sme tovar vypredali a na sklade bude pravdepodobne čoskoro. Ak sa Vám tovar, ktorý ste ste si nestihli kúpiť veľmi páčil a máte o neho naďalej záujem, kontaktujte nás mailom alebo telefonicky a naši pracovníci Vás budú informovať o čo najbližšom možnom termíne, kedy by mohol byť tovar opäť skladom.

 

  • Ako mám reklamovať tovar?

Spolu s objednaným tovarom každý zákazník obdrží aj faktúru a reklamačný formulár. Tento reklamačný formulár je potrebné čitateľne vyplniť a zaslať spolu s faktúrou, ktorá zároveň slúži ako záručný list, a reklamovaným tovarom na našu adresu uvedenú v kontakte. Viac informácii nájdete v obchodných podmienkach.

 

  • Tovar sa mi nepáči a chcem požiadať o vrátenie peňazí. Ako mám postupovať?

Nepoužívaný tovar nám jednoducho zašlite doporučene na našu adresu uvedú v kontakte do 14 pracovných dní od prebratia zásielky. Viac informácií nájdete v obchodných podmienkach.

 

  • Nedarí sa mi objednať si on-line cez internet. Čo mám robiť?

 

Stačí nás telefonicky kontaktovať na tel. čísle a spraviť telefonickú objednávku. Objednať tovar si môžete aj prostredníctvom emailu na našu adresu info@planeta-mody.sk. Nezabudni však prosím uviesť všetky kontaktné údaje (meno, adresa, tel.číslo, email). Zákaznický servis: (po-pia 9:00 - 16:00)

 

  • Máte nejakú predajňu, kde by som si mohol vybrať z ponúkaného tovaru osobne?

Nie, žiadny kamenný obchod nemáme. Momentálne sa výhrade špecializujeme na internetový predaj.