Top partner

 
Značkové dámske kabelky
 
 
 



Postup pri reklamácii

Pri uplatnovaní reklamácie platia ustanovenia obchodných podmienok a reklamačného poriadku

 

 

Objavila sa na výrobku vada, ktorý ste zakúpili na www.planeta-mody.sk? Pre rýchle vybavenie tejto nepríjemnosti sme preto pre Vás pripravili túto stránku, na ktorej nájdete všetky informácie pre čo najrýchlejšie vyriešenie Vašej reklamácie.


1. krok - Aké doklady potrebujem na uplatnenie reklamácie?

daňový doklad o kúpe (kópia)
záručný list (ak je povinný)
detailný popis závady


2. krok - Riešenie a ukončenie Vašej reklamácie

Podľa zákona má predávajúci na posúdenie a opravu výrobku 30 kalendárnych dní.
V tejto lehote Vám výrobok zadarmo, v rámci záručnej opravy, opraví alebo vystaví návrh na dobropis (v prípade neopraviteľnosti výrobku), prípadne výmení tovar za nový tovar - resp. predávajúci môže nahradiť reklamovaný tovar iným obdobným tovarom s porovnateľnými technickými parametrami.


3. krok - Pošlite tovar na určenú adresu: ( P.O.BOX 63, 06401 Stará Ľubovňa) spolu s popisom závady a dokladom o kúpe. Pri zasielaní tovaru prosím dbajte na správne zabalenie tovaru a použite tlmiaci materiál alebo správne výplne, aby sa tovar pri preprave nepoškodil.

 

Pri uplatňovaní reklamácie platia ustanovenia Obchodných podmienok a reklamačného poriadku.

V prípade akýchkoľvek nejastností, kontaktujte telefonicky našich pracovníkov, ktorý Vám radi a ochotné pomôžu počas pracovnej doby Pon - Pia 8:00 - 16:30h na telefónnom čísle  +421/ 944 008 601