Top partner

 
Značkové dámske kabelky
 
 
 



Problémy s doručením

Ak Vám tovar alebo oznámenie o uložení zásielky na Vašej pošte nebolo doručené ani do 3 dní po obdržaní nášho e-mailu o expedícii, kontaktujte prosím svoju dodaciu poštu aj nás.

 

 

Doručovanie objednaného tovaru prebieha počas pracovných dní v prípade Slovenskej pošty od 8:00 do 16:00h. V prípade kuriera počas pracovných dní od 8:00 do 17:00h. Preto, ak sa počas tejto doby nachádzate v práci, uveďte adresu pracovnú a balíček Vám doručia priamo do rúk. Ak sa počas doručovacej doby nenachádzaťe na danej adrese Slovenská pošta vám zanechá oznámenie o zásielke na základe ktoréj je možné zásielku prebrať na Vašej pošte v prípade kuriera Vás bude pred doručením kontaktovať na Vami uvedené telefonické číslo.

V prípade akýchkoľvek nejastností alebo nedoručenia zásielky kontaktujte telefonicky našich pracovníkov, ktorý Vám radi a ochotné pomôžu. Prípadne využite kontaktný formulár.

 

HOTLINE:  0944 008 601

 

Pracovná doba:
Pon - Pia
8:00 - 16:30h

 

E-mail obsahuje aj podacie číslo Vašej zásielky, na základe ktorého Vám bude balík na pošte vydaný. Bližšie informácie o Vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia Vám po preverení následne poskytneme e-mailom alebo telefonicky.

 

Nebola Vám doručená Vaša objednávka do 3 dní po obdržaní nášho e-mailu o expedícií, prosím, vyplňte kontaktný formulár.

Meno a priezvisko *:
Telefón *:
Email *:
Vaša pripomienka *:
Dokážte, že ste človek! Vyriešte tento príklad  - *